torsdag 15 september 2011

Kurar ihop sig...



Det är höst och bilderna visar en vecka som redan har varit
Det regnar och blåser och man vet inte riktigt hur man ska klä sig eller vad man ska ha på fötterna.
Men idag har jag egentligen inte behövt bry mig om det, har istället haft en heldags jobb vid datorn. Mejlat underlag, klurat på tjänster, sökt kunder och strukturerat.
Men det är ju höst och jag vill snart:
1. Baka massa kakor och bröd man kan bjuda på under en höst fika
2. Ta mig och kameran ut när solen skiner och fotografera den nya årstiden som träder fram
3. Kura ner mig under en filt, dricka något varm och kolla en bra film
4. Träffa någon speciell och spela spel, skratta och gå på höstloppis
5. Köpa lite höstpiff, ljus och färg för att ta in hösten i hemmet

1 kommentar:

  1. Härliga bilder! Söt kise! Är det er? Hoppas allt går bra för dig hjärtat!
    puss å kram

    SvaraRadera